Zakopane: Remont saligimnastyczne w SP nr 9 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 73320 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza , ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, faks 0-18 2068277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont saligimnastyczne w SP nr 9 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21. Zakres robót obejmuje : - naprawa zawilgoconego sufitu, częściowe zbicie tynków i odgrzybianie - wykonanie oświetlenia - 6 lamp - częściowe usunięcie tynków ze ścian, odgrzybienie, położenie nowego tynku - malowanie - zabezpieczenie krawędzi listwami PCV - położenie ściennej wykładziny PCV na wysokości 2m - demontaż drabinek gimnastycznych i przeniesienie z montażem w inne miejsce - demontaż systemu do siatki i założenie nowego systemu - demontaż i montaż nowych koszy do koszykówki - zabezpieczenie okien - wymiana posadzki w części magazynowej na panel - przeniesienie pionu zasilającego CO - wymiana ok. 10 - 15 % podłogi z parkietu - cyklinowanie i lakierowanie, malowanie linii Zakres prac obejmuje: Reperacja sufitu - skasowanie wykwitów(zacieków) - odgrzybianie stropów - uzupełniania tynków wewnętrznych - przygotowanie powierzchni pod malowanie - malowanie tynków Reperacja ścian - demontaż luksferów - wymurowanie otworów po luksferach - skasowanie wykwitów ( zacieków) - odgrzybianie ścian - uzupełniania tynków wewnętrznych - przygotowanie powierzchni pod malowanie - malowanie tynków - tapetowanie ścian - położenie wykładziny z PCV Naprawa posadzki - przełożenie części posadzki z parkietu - cyklinowanie parkietu - malowania linii boiska - lakierowanie parkietu Roboty instalacji centralnego ogrzewania - demontaż części instalacji CO - malowanie rur stalowych - wymiana części instalacji CO Roboty instalacji elektrycznej - demontaż opraw oświetleniowych - demontaż z przewodów - montaż przewodów - montaż opraw oświetleniowych Demontaż kamienia ze ścian, jego oczyszczenie i ponowny montaż - demontaż kamienie - oczyszczenie kamienia - ponowny montaż Elementy wyposażenia sportowego - demontaż drabinek gimnastycznych - montaż drabinek gimnastycznych - demontaż koszy do koszykówki - dostawa i montaż koszy do koszykówki - demontaż systemu do siatkówki - dostawa i montaż stalowego kompletu szyn ściennych wraz z mechanizmem naciągowym do koszykówki - dostawa i montaż siatek zabezpieczających okna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.43.21.13-9, 45.44.21.90-5, 45.44.21.80-2, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.800,00 zł ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto szkoły w BPH nr konta 37 - 10600076 - 0000320000266207 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 8 kwietnia 2010r. do godz. 11.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert 8 kwietnia 2010r. do godz. 11.00 w Sekretariacie szkoły - Harenda 21 w Zakopanem UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 9 w Zakopanem Harenda 21 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 9 w Zakopanem Harenda 21 34-500 Zakopane sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie